|
|
| «‹ November 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2009 年 8 月 16 日 星期日  |
| 2009-08-16 |
分類: 未分類 |
我係14號番左黎澳門啦~
今年我侄子都番左去,,
所以屋企變得好熱鬧!!比啲相大家睇下啦`
<<我的侄仔>> <<我&侄仔>>

<<訓訓豬的侄仔>>
<<侄仔的爸爸媽媽>>

<<三表兄弟>>

呵~侄仔雖然唔識講野..
但係日日都同我鬥大聲..
成條村都聽到我地兩個日日係度"ee呀呀"
好似殺豬敢...
我表弟又大個左啦~
聽話左好多..希望佢生生性性..
唔好好似我敢懶啦~
|
網主回覆
係呀~^^ Posted at 2009-08-20 04:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯! Posted at 2009-08-20 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bryce 於 2009-08-18 01:00 PM 發表:
你個表弟同你個樣都幾似bo ps: 你有張你侄仔訓訓豬ge相,,,你侄仔係學張飛ge~
|
網主回覆
都唔似...
我唔知喎! Posted at 2009-08-20 04:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一啲都唔好..同你相反.. Posted at 2009-08-20 04:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔MIT得架~ Posted at 2009-08-17 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mei429 於 2009-08-16 08:17 PM 發表:
long time no see///""
|
網主回覆
yes~i miss you~ Posted at 2009-08-17 04:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下!? Posted at 2009-08-17 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
侄仔.... 你老啦.... 咁快做人長輩 = =
|
網主回覆
係我表哥早結婚姐... Posted at 2009-08-17 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯~手機影..無帶相機~ Posted at 2009-08-17 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
1歲的肥仔.. Posted at 2009-08-17 04:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
 |