最近一直都忙緊文藝滙演>>>無打BLOG好奈啦~
琴日,我地終於都做完呢個滙演...可以鬆一口氣啦~
其實都幾緊張架...
2.00PM我地去左小禮堂化妝..
搞左好奈呢~
丹兒是新郎,瘋婆子是新娘
家遜是伴郎,瑞安是伴娘 嘻^^
大家都很正哦~~
4.00到公園去
練習個陣播啲好好聽GE歌..搞到我集中唔到精神...
化左妝之後大家都好似HIGH大左敢..hehe
我地係度唱龍的傳人..超好笑
我望上去屋企ge時候...發現左mama呀!!
我就同佢say hi...點知丹兒都同我一齊say hi..
5.30正式開始啦..
我一上台就個咪就無聲..真係好慘的說><
不過之後都好好架啦~!!
表演都好好睇....
最興奮就係catwalk同b頭幫個part~
大家都做得好好呀!
完左之後就係影相ge時候啦~
遲啲再po相啦~
|