朝早,我呢個不負責任ge啦啦隊長>>遲到><
比小霞姐姐講左兩句之後,就去到我ge岡位
大家對我ge耳仔都好憺心>>>多謝晒大家^^
我塞左兩張紙巾入耳仔..點知小霞姐姐話呢個位太大聲..要加多一層保護
跟住就"搶"左頌文ge耳機(多謝頌文!!)放係我塞左紙巾ge耳仔度
今次真係聽唔到其他聲啦~淨係聽到其他人講野聲
施少叫我地叫一句好搞笑ge口號:5a5a,快過飛機!!
叫完會面紅的呢~hehe^^
大家都做得好好呀~!!!
至姣仔攞左第八,諾兄攞十二,都唔錯呢~
之後再post相呢~^^