呢日我要番鄉下graving
所以係非常趕ge一日
好彩..係5:30趕到
係車上面..我見到對面回程ge車..airry係上面><
算啦~落車之後..我第一眼就見到小霞姐姐
睇黎我係真係好遲lu..
到左之後..一班男仔圍住我..問我有冇帶衫
我都估到佢地想做乜架啦~睇到佢地啲瘋狂行為
就覺得自己好似miss左啲野..
之後美子沖過黎送我一個熊抱 hoho
到左夜晚..大家又繼續去玩
原本我地係一男一女間住..玩火星撞地球ge..
我企係生菜隔黎..佢話:你有眼光...(我無言hehe)
不過太黑啦~先係至姣撞親
跟住就係美人撞親
敢就算啦~
我地索性一齊玩國王
我地有問最後悔ge事、最尷尬ge事、最浪漫ge事、初吻、初戀同揀偶條件
大家都好滆洽..好好玩~
我所殘留的記憶:
美子:最後悔無做好最愛想佢做ge事、最浪漫ge事係海邊傾心事
阿武:最後悔無同至愛表白、揀偶條件係英文好、肥肥地、無煙無酒、有香味
勇:對象唔洗好靚
alan:中意兩類--温柔同可愛..對中間類型的唔係敢中意
宇:最愛ianb..講ge全部都係ianb
sp:最後悔無去見嫲嫲一面、對象係要温柔體貼
我:最後悔無將way帶番入正途
...................
仲有好多好多
呢一晚真係好開心^^
上到車上面..阿武同我傾計..
佢真係一個性情中人~~係一個好好的人
大家落車之後一齊去飲涼茶
http://www.facebook.com/profile.php?id=1386807827#!/album.php?aid=155403&id=688473322
我想記錄一切我們的回憶
我們短短的相處日子
但卻令我感覺很幸福^^
|