終於活到黎二十歲人,
踏入了角色混亂期末端以及親密期ge開端,
真係有夠w#%$#%$^%&的混亂。
每個人都並不完美,每個人都經歷過一啲重大ge創傷,
而我,單純的我,少條筋的我,死牛一邊頸的我,
總係找尋各種借口,各種亂七八糟GE人去抗拒親密關係,
總係走唔出過去,接受唔到未來﹐真係想鬧一句,
你歐穎茵就係SO FUXKING STUPID!!!!!!! 就係一個死低能、死PK!!!!!!!!!!!!!!!!
好啦~! 有筍盤,好地地,就敢傷害左你地啦!! 你個死低能!!!!
唉..............BUT心理唔健全GE我,又可以為對方帶黎啲咩呀,,,,,
或者,敢樣就係一個最好GE處理方式,盡管好殘忍,又好痛。
對於未來,我會努力去做調整,
面對,係唯一解決問題GE最好方法,
歐穎茵,為你將來幸福着想,加油啦~
|