| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |

| 網聚~~ |
分類: 未分類 |
|
今日9點幾起左身
之後睇左陣季後賽
小馬終於贏波
好野!!
跟住族人打比我
話要入天水圍拎飛
本身天水圍無問題
但係...
要入去圍村就好大問題=.=
然後就去左下場LA
3.15係旺角地鐵站E1出口等
但係等等下唔知點解變左E2=.=
然後就見到曬咁多位靚仔族人
終於見到平時寸77個D人既真面目
AND THEN去左買飛睇功夫之王
爛片一套
成個故事只係話一樣野
無聊9屈左個細路去練武功
次後打死左個人
就係咁簡單=.=
然後去左「好旺角」打機
點知比人豆
好彩我都唔弱
個個都同我去陽光打左一粒中機
然後話去食飯
但係我要番去交人就去左=.=
番到去就做左陣功課(都係十五分中=.=)
然後睇曼聯對車路士
輸1:2呀><
慘慘慘
跟住咁又一日
哈哈
|
| 發表時間:2008-04-27 12:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 56 | »
|