金日8點起身返跆拳~爆累~返完就返左屋企~ 抖左一陣~1點落左去7-11~amanda約我地食lunch~ 點知好多人冇黎到~得我衛彩儀霖哥丹丹同amanda~ 買返返教會食~食完岩岩好團契~金日團契又呀源領ga~ 佢領親詩都好感動架~金次係佢第二次領~ 上一次係係個camp到架~金次都有人哭~ 完左~打完波就返屋企la~沖完個涼~就同細佬落去買lunch~ 買左m記~就黎食死啦~開始好憎食m記~返到屋企~ 食完野就玩電腦la~因為太累~都好早就訓左la~