金日我同淇淇陳xx等薇薇...因為等佢而遲到... 佢地話返到學校一齊打薇薇...哈(都係講笑架ja) 開學第一次遲到...有得拎住張遲到紙fing比老師... 感覺:正...放學跳Hip Hop...好玩...哈哈... 跟住都係咁啦~