白癡飯`滴♥與恨:]

       2009 年 2 月 23 日  星期一

 

high埋果半支
 

今日悶得濟 hidh埋果半支酒-口-'

今次無玩衣架= =

不過係到狂做數- -

做到癲左....

今日pe- -係田徑堂囉- -

跨欄好正- -

差d kick死偶-/\-

不過snoopy認真勁爆- -

打功夫咁- -''笑到爆肚'

跟住隻ac泓份cat改錯答案...

跟住我成為好學生梗係要舉佢出黎啦

點知佢媽叉我囉....乜x事呀...頂...

恐人要扣40分操行家..省d啦...kai子

 
標出黎-0-:2009-02-23 08:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]cM萬歲:D

 

 






訪客留言 (返回 ricebear 的日誌)


KuMIKO1029 於 2009-02-24 04:44 PM 發表:
好耐味比CM你喇 comment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kababev3v 於 2009-02-24 04:37 PM 發表:
CMCM`-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



roycm 於 2009-02-24 12:52 AM 發表:
CMCM=]
飯兄做得好.
舉得好!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bernice1121 於 2009-02-23 10:02 PM 發表:
-_-
你太早訓-333-
我未打你就訓左-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



丁傑 於 2009-02-23 09:19 PM 發表:
CM 下先

唔知寫咩好添..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ricebear 於 2009-02-23 08:58 PM 發表:
勁乖喔-vvvvv-
最乖的貓子XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-╳× 聰仔 °ArES 於 2009-02-23 08:57 PM 發表:
Yo''CMCM搶一
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ricebear
暱稱: 火星飯;)
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
今日生日了
搞點
T E S T'
死左...
笑x)'
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單