白癡飯`滴♥與恨:]

       2009 年 2 月 25 日  星期三

 

SPORT DAY;)'
 

今日SPORT DAY也;)'

跑到我殘廢'

暫時係紅社(我呀我呀-vv-/)領先呀x)

爆開心

100M入唔到FINAL''失落'

200M唔知得唔得...多數唔得;]'

LJ'龍綺同梁琪沛屈哂機''

377同381M'

人家我先得果321M'

終於有樣野有獎啦''

就係4x400'接力..社際''

1左=)'

THX 思齊,,呀YO同呀夢 =)'

你地強爆=)'

我地1左啦''

當我跑完之後即休刻啦/___\'攰死我啦''

聽日班際4x100'2E FIGHTING'

ps:哥哥唔好咁saD啦;)'

 
標出黎-0-:2009-02-25 08:57 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   cM萬歲:D

 

 






訪客留言 (返回 ricebear 的日誌)


raymond0987 於 2009-02-26 06:29 PM 發表:
- 點解唔打bg既"Cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bernice1121 於 2009-02-25 10:05 PM 發表:
梁琪沛-0-?
嘻..
聽日班際2C羸硬-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



raymond0987 於 2009-02-25 09:37 PM 發表:
Cm黎lo=]
呵呵"
開唔開心呢=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ricebear 於 2009-02-25 09:28 PM 發表:
會家啦-vvvvv-'希望啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan1995926 於 2009-02-25 09:25 PM 發表:
comment
紅社強0,0
您聽日加油啦._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ricebear 於 2009-02-25 09:21 PM 發表:
果然貓子同丁子乖仔=)'
摸貓頭-vvv-/
摸丁頭-xxx-/'
乖乖...謝CM'
啜卜啜卜>333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



丁傑 於 2009-02-25 09:18 PM 發表:
CM FOR 丁飯
聽日班際4X 100要加油呢!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



brucemagic 於 2009-02-25 09:18 PM 發表:
搶一..HA'
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ricebear
暱稱: 火星飯;)
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
今日生日了
搞點
T E S T'
死左...
笑x)'
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
好友名單