白癡飯`滴♥與恨:]

       2009 年 2 月 28 日  星期六

 

補習x)
 

今日補習呢;)'

嗯....

無乜野講........

仲之就好笑啦

貓貓=)搞GAG程度進步左xD'

好鬼死中2你....

 

d GAG:D哈''

出街唔帶電話家你

 
標出黎-0-:2009-02-28 09:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   cM萬歲:D

 

 






訪客留言 (返回 ricebear 的日誌)


ricebear 於 2009-03-01 08:12 PM 發表:
哈哈..thz cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



brucemagic 於 2009-03-01 06:10 PM 發表:
CMCM..HA'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



roycm 於 2009-03-01 09:25 AM 發表:
有得笑都好好架na
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KuMIKO1029 於 2009-02-28 11:50 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan1995926 於 2009-02-28 10:05 PM 發表:
comment
點解我次次都搶唔到一既-v-
傷心;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



brucemagic 於 2009-02-28 09:59 PM 發表:
=V=''跟得你多..緊係有進步..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



雞 於 2009-02-28 09:31 PM 發表:
cm
爽死>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bernice1121 於 2009-02-28 09:29 PM 發表:
cm..
downing
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-\/- 於 2009-02-28 09:23 PM 發表:
C/\/\ FOR 飯 -0-

好似好開心咁喎..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ricebear
暱稱: 火星飯;)
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
今日生日了
搞點
T E S T'
死左...
笑x)'
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
好友名單