|
olivia好爆勁 |
|
條友扮哂野..以為讀8周好勁???
自己作字???
beanwalk???比bean行既路???佢係咁解釋囉/___\'咩事
我都可以作條*sashimi walk啦
佢省省吧''
++++++++++++++++++++++
仲有呀...點日唔好比我見到果條teacher呀
我teach佢老cher呀
串爆佢呀啦\口/.................
羅x[搖]你好xx賤呀......唔知醜......人地都唔想同你1齊食飯..係度懶係fd咁''.......
聽日6咪比我見到你..見你1獲打你11獲呀
|
|
|
|
|
哇哇 我好鍾意您呢句teach佢老cher 我只係見過佢一面我就拎住個垃圾袋嘔啦
|
|
|
雞 於 2009-03-03 10:16 PM 發表:
我teach佢老cher呀 見你1獲打你11獲呀 算唔算好句- -
|
|
|
bling:) 於 2009-03-03 09:14 PM 發表:
-_-! 你呢幾日都好燥=_= 我都系五好惹你好,xd
|
|
|
-\/- 於 2009-03-03 08:55 PM 發表:
C/\/\ for 飯 -0- 你今日好燥喎...
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|