白癡飯`滴♥與恨:]

       2009 年 3 月 7 日  星期六

 

大大大消息呀
 

大大大大大巨大大消息呀!!!

if tect 有1-50名內有SJ3輯買xD

29號我要睇舞吧!昂

東方神起作主題曲加客串=)

if套戲唔係講ballet我都唔去睇呀=)

好彩係ballet姐=))))))

FIGHTING!!!!!!!!!!!!!~~~~

 
標出黎-0-:2009-03-07 10:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]cM萬歲:D

 

 






訪客留言 (返回 ricebear 的日誌)


嵐 於 2009-03-07 11:23 PM 發表:
o!咁咪好lo,啱哂你la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



飯;) 於 2009-03-07 10:41 PM 發表:
東方家萬歲=)
ok想同陳思齊去睇!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan1995926 於 2009-03-07 10:36 PM 發表:
comment
咁您加油啦:)
一齊fiGhting啦xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



雞 於 2009-03-07 10:29 PM 發表:
CM FOR飯
嘩大到dum一聲
東方神起good show=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ricebear
暱稱: 火星飯;)
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
今日生日了
搞點
T E S T'
死左...
笑x)'
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
好友名單