白癡飯`滴♥與恨:]

       2009 年 3 月 13 日  星期五

 

停電
 

頭先姨媽打黎話屋企停電播''

點知番到黎真係乜都無電''

x佢交叉x呀''

上左去姨媽屋企沖涼'

玩左陣nds..癡左陣海報''

玩左陣幻彩會香港''同電筒''

跟住又有番電

成2個鐘啦大佬''

真係痛不欲生..生不如死...比死更難受T_______T'

 
標出黎-0-:2009-03-13 09:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]cM萬歲:D

 

 






訪客留言 (返回 ricebear 的日誌)


cherry1222 於 2009-03-13 10:22 PM 發表:
停電..好慘嫁wo....
我記得好耐之前...我都試過一次...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bernice1121 於 2009-03-13 10:22 PM 發表:
比我我會死左囉- -'
點解無端端停電家"
五怪得你甘耐都冇0n msn啦.
原來系甘-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan1995926 於 2009-03-13 10:21 PM 發表:
comment:)
其實點解無喇喇無電既0v0?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ricebear
暱稱: 火星飯;)
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
今日生日了
搞點
T E S T'
死左...
笑x)'
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單