唉~~~咁樣又一年,12月31號係一個我最開心最幸福的日子
一大早6點起身...整好曬耶就去接我愛人~
跟住就去M記,好簡單咁食左早餐,就出發~
到左雪山.....遍地雪....似周圍都係閃鑽~
真係好靚,坐咁耐車都底~
我老婆滑雪都唔差~不過我被D FD鄙視....識滑雪係罪過= ="lll
第一次滑雪,覺得好新奇~
最緊要係體會到~白色聖誕!!
原來我都係有少少浪漫主義~~~
返到Alhambra,沖左個熱水涼~個人鬆曬......
我煮公仔麵的技術開始進入出神入化無我的狀態~哈....
最後去埋Disney倒數~十九八七六五四三二一零~~
Happy Loving ERIKA!!!!!

|