今日考maths.....好彩唔係好難@@
唔識2~3題咋...係咪好叻呢xdd
放左學去左打波......有晨輝...良仔(佢牙媽叫我咁叫佢@@)仲有肥仔等人@@
呵呵...高佬唔打波....因為溝女@@
走果陣....同肥仔同傑去左ok食飯...
........................................... 屌...正pk....忍撚左你好撚耐\/
成日串77....
屌正仆街||||||||||||||||||||||||||
今日考科學.......死左了><...................
唔制
哈哈.......好悶丫xdd..........
唔係打機就睇電視.........悶爆了//]xdd
==============================================
聽日考maths......希望易喇@@
+油吧...... 考試要考好d!!!!
-________- 差1個禮拜就考完喇
好想死.......""
小明就好喇.......有人送蛋糕比佢
幾時會有人送比我呢@@?
今日好波~~~~
今晚有巴西vs克羅地亞
好睇丫xdd
呢排考試lu....
唔會打blog住....
考完先lu.....88