歷史重演-,.-琴日同考中作前個日一樣,都係好早上床訓,但係係床上面訓唔著-_-,搞到12點起左身
睇電視睇到3點幾,都係訓唔著-_-,之後無聊得滯走去溫書 囧
溫到4點鐘,好似好眼訓咁但都係訓唔著-_-,之後係床上面發呆發到5點先訓到- -
唔知你地幾時會訓唔著- -?我之前唔會,但而家隔一晚訓唔著-_-,好想訓覺呀~~~