好多日無打過la
今日難得可以打
講返今日
簡直可以話死得
今日林仔話day a
用數學堂補中文堂
本來好開心
之後睇番day a
可以話上得天堂
全部雙堂除左數學
食完飯個堂係數學
好野
不過lunch之後係中文la
再加多兩堂中文
死得
一定sleep梗
連續3堂
周公一定叫我同佢竹旗
死死死死死死死
------------------------------
星期一
唔洗講
中文堂
我sleep下又醒下
到數學堂
個林仔吹水
吹左6個字
再叫我地做d數
錦就完左
到放學
我要留堂
= =
全都係周石堂
我冇做兩板
佢就叫左我去
留校完成功課計劃
果到報到
我對住佢愉黎愉灰
= =''
不過中文堂
囡囡唔記得上堂
我地就玩足9個字
之後林仔就......(睇返上面)
------------------------------
星期日去做服務
我都唔想講錦多
-----------------------
星期六
行25km
e次好快
唔洗六個鐘就行完
冇左d狗狗
果然會快左
好好好多多多
落山同電梯冇麥太大分別
行7km果段可以話驚人
一個鐘行哂
返到屋企就sleep左
-------------------------
|