一番到去又開始趕工啦,
maths始終都唔掂~ ~'' 點算?!
今日eng就激囉,下半班得我同gary有做功課ja....
幾醒呀!~ 嘿嘿,勁有成功感.....跟住佢話我地個半班下week無得去睇戲
開頭我都無乜所謂~因為我都唔知睇邊套.....
原來係將門狗@0@''哎呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好唔抵呀=,= 搞錯......個陣既心情就好似
巴冶奧係1994年世界盃既決賽,射失左個球重要既12碼,將雷米金盃送左俾巴西一樣
o my god~~
lunch平伏完心情之後,飯氣攻心
係rs堂既尾段我無啦啦咁訓左,個teacher真係好勁
可以悶到我訓左成堂半geog....訓左成起碼50mins~爽死阿媽個仔 x_x''
到我醒番個陣得番15mins就放學啦....勁!!
|