今日hist test都ok既,識識地~~
死啦,econ聽極都唔明....我d理解能力唔係咁差呀麻
lunch睇左simon同皮皮衡佢地個班踢
對3c,係到屈人機囉,收晒d主力,下半先出d勁既
咁都5:0,下半入4粒
皮皮衡入左兩球,勁!! ,simon有一球
下2就到我啦~對3a呀......聽講佢地係全校隊
有機輸呀,講真我個班唔係好勁ja......~0~''
跟住今6應該要去北帝踢啦,好緊張!!!!
聽日sport day呀,要跑1500 & 4x100呀...諗住陪跑ja~
無諗過贏= =vv
好似好忙咁既.....呢幾日要加一加油,
食多幾碗飯先>v<'
|