| «‹ February 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
|
2005 年 11 月 21 日 星期一  |
| monday |
分類: 未分類 |
今日都幾凍下,著多左件衫番學呀
係船到好凍呀,訓唔到~睇左陣書..
今個week既校園生活勁清閒~
要好好咁享受一下啦,上堂之前同人吹下水
討論下巴塞炒到皇馬飛起~
今日好乖呀我,有上堂聽書架....真架,無吹水架
放學踢左波,屈親隻腳= =''
聽日仲要比賽tim~my god~~!!
但係唔踢唔得呀~踢左會傷得勁d....- -''
點算~"~
踢左先算啦~ hehe^ ^''
|
|