今日起身就覺得隻腳唔係幾對路啦
都仲痛,又病tim架,都擔心緊今日lunch場波
今日上堂成日都無精神,好累...係到fishing z.z''
成個人無左推動力咁,真係勁驚會輸波....
跟住我地隊其中一個正選又無番
本來諗住淨係踢半場,咁我唯有博一博,踢足全場啦
唔理傷勢,唔理病唔病啦~
不過,佢lunch個陣都番左黎,原來佢都有病~
oo~!~
踢之前祈左次禱,
開頭都好唔慣,忍住忍住....慢慢ok啦~
上半場3:1,hehe~win緊~入左2球
跟住我地話下半入多球就換d後備出黎,點知好似2-3分鐘就係龍門前混戰
俾我又射入左~hehe~跟住就抖lu...
then人地又送左個大禮,佢地own goal~
全場5:1,win左~~
傷得都唔係幾嚴重,不過病就.........0_o''
-----------------------------------------------------------------------------------------------
收到消息~聽晚要去北帝踢......oo~~
點算....?!
死就死啦~~
-----------------------------------------------------------------------------------------------
好無用,好廢!!
乜都唔識做,乜都幫唔到....
正廢物!!
|