琴晚贏波之後,一直一直都好興奮
估唔到自己可以同一team咁勁既球隊同波~
銖多謝阿強同阿軒,俾到個咁既機會我!!
講番今日先,係船到諗住可以訓一訓,點知......
我附近個人個手機係咁響,佢次次都cut人線,人地又係咁打俾佢
好心佢啦,唔聽就熄左個電話佢啦,係到玩cut線......= =''
今日sport day~約左人一齊食早餐......
食食下有人打俾我啵,跟住講講下發覺,我班fd都食晒野架啦
佢地仲未行啵,原來係等緊我- -''
有d唔好意思tim ^ ^'' ~
好悶,吹左幾個鐘頭水,講到無晒野講咁滯........
放1:xx.....搭2:15番
番到屋企,好無聊咁過左一個下午,
夜晚去左教會傾野,then去左碼頭坐左陣
俾steven借左架車,= ='少少的無耐....算吧~
我又唔係d不近人情既人,奇怪既係,佢咁夜都唔番出去
攞番架車之後就back home啦!!
tmr唔洗school~正....訓耐d先~
|