今朝上左建道崇拜,幾好,都ok明...好d好笑
完左次後同timothy周圍咁搵野食
haha~~竟然有蛋撻啵,好食到爆...感動呢!!
then同佢落番山,係條街到,同佢一齊好漫無目的咁行....
12點幾先番到屋企,玩左陣,聽歌,打機
then做左陣功課,好悶呀~無同佢地去放風箏呀
因為唔想出街,想留係企.....仲要等老豆番黎同我買校"嬲"
一時正常,一時唔正常就係低b!?
我就話唔係啦~你先至係低b呀.....^ ^''