從華貴村出發,的確時間也短很多,也較方便。
但是,在表哥家實在感到不自然。
這天,已想念長洲了。
買了早餐回公司,俾鄰座Shirley話我.......
咳仲飲凍野=,=''
早上,入了幾張單便入了版房hea掛了兩箱衫
之後在版房內坐左半粒鐘先出返去。
之後又學左新野,係咁打係咁打。
由於shirley下午放假,下飯後,已經無人睇住我= =v
慢慢做埋d野,3:30已經做晒等放工。
hahaha~hea住釘下野,5:15準時走人。爽!!!!