今日又係好似平時咁,
lunch前都無乜特別野發生.
lunch去左施浩星屋企,低b架,勁好餸囉
有錢的確係唔同d既~ ~'
搞到遲晒到,,^ ^''
今week好似有好多功課啵...點算呢?!
今晚去左踢波,又係爽既一杖
同d大人踢,係咁俾波我.....佑唔到可以踢到咁多腳~heee~~~
好似操番起啦啵,gary,,我唔洗睇醫生啦

不過原來隻腳仲傷緊,但應該問題唔大既....我諗- -|
我仲撐到既~仲要入4強架啵..!!
好啦~踢完去左飲野,
回家途中有d難受,不過其實無乜野,自己低b姐~
番到去就打俾阿軒,16歲仔生日啵...but sor呀,有機同唔到你慶祝....
好!!!!沖涼,訓覺
|