今朝遲左上船,入唔到船倉~
好凍呀......訓唔到~激慘....= =''
番到去,搵番本log bk.....但係做唔到,
應該係做唔切- -'
哈,好在大把人都交唔到
應該係全班都交唔到...結果就係全班又俾佢訓話
propose左係friday交,我諗到果陣都交到既
聽日放假,爽呀.....可以訓遲d~
但係有好多功課~又要趕功....