今個禮拜,過得好平靜,又好似過得好慢~"~
十分好既係......星期5同兩位舊同學食飯,暢談2hrs, 十分好!!
大家都要加油!!!
星期六.......意想不到既crazy night, haha, 都係第一次咁唔想走
沙灘其實幾好訓=w=''''
星期日.......暈暈地既下午
期待10/10既演出,好想玩~~正!!
晚上去左踢波,爽!!!
爆水泡,仲爽!!!