知今是而作非.......
看到了!! -------------------------------------------------------------------- 今日番到去即做數
唔好又以為我無做功課呀~梗係唔會啦....我咁乖(隻手放緊係心口到)
事關個變態班主任話今堂開始,邊個唔識答問題就扣操行分
佢都痴線架~而家數學堂激驚!!
好彩,今日平安無事~
上完maths,之後8堂全部都可以hea~
好爽!!
李子衡入左校隊....搞到我都想入> ~ <''