今日要番去補數呀~
今後既sat都要lu~
第一堂個teacher竟然唔記得左黎~
去左隔離班一齊上......= =''
番黎之後6:00同tik,jim,ck去左食飯
then~hea到番晚堂~>食糖水
找不到機會~不個唔緊要la....我有信心!!
實講到既!!
聽日大日子lu~要上山.......啊嫲起骨~
我將會見到真正既骨頭.....有d怕怕tim.....0_o''''
仲有eX-zone慶典~