禮拜日晚上~
eXzone慶典是也!!
玩問答~答o岩先有野食......怒撞...ha~
唱歌唱到癲左~勁撞人....又跑來跑去~
跟住唔知做左d乜,搞到勁累.....
分左新組lu~為帶新組而努力...我信便是!!
這日~我還未等到機會...