今日眼訓到我呢~~
好想好想上堂訓呀,好耐無試過la
~但係諗完又諗,我始終都想遵守呢個承諾,唔上堂訓
好想儲$$呀~個肚唔聽話,,成日都要食野....
lunch~睇社際~放學有得踢社際呀~
可惜.....出得5mins~sh!t 但係都入左一球~
不過都係輸2:3~
哼~咁遲先出我> ~ <''
不知這個機會會否出現.....
如果有的時候,我一定會把握!!