唔得啦..........好累
隻腳唔知點解咁痛, 琴晚踢完波都唔覺~
點知今日就受晒......~"~ 禮拜6前應該好得返(據經驗了解)
今日有兩個test, 前晚口快快咁promise左人去踢波
琴晚就溫唔到啦~只係睇左陣
so今朝搭船就溫,返到去又溫
今日上堂只係溫書,訓覺,測驗~
溫到累就訓, 訓左陣又溫..............
好彩geog平時都有溫開~記少好多野.....答得都ok
中史又係出奇既答得幾好....
好痛, 好累~