終於到星期五, 今日都算係少野做既一日
返去都輕輕鬆鬆咁過左成日~
上堂前吹左陣水, 好似開全班會議咁,
大家既話題都係關於"黑白配" 是現代社會的另一對阿當&夏娃
爆笑........= =''
5f無啦啦炒人16球......攻力真係唔講得笑~
唔知我個班會點.......雜牌軍~~
今日又有個新名詞~質數...........~"~
今晚要好好咁抖抖~聽晚要入波啦....唔可以輸野飲>^<