今日都幾累, 訓訓訓.....好想訓呢~但係今晚仲要博殺~&睇歐聯.......
蠢蠢欲動既腳.....忍耐下啦~唔急得架
傷勢......而家仲未可以全力咁跑呀~近呢一兩日, 一谷力就會酸痛, 仲要抖呀!!
真係唔急得~
真係要6week? 要提早收埋白飯魚? 唔知自己做唔做到~
---------------------------------------------------------------------------------------
電腦又重裝左window~如人既memory可以剷完又裝, 係好定壞?
|