睡眠系統運作得唔正常~help,,累死我
maths堂好不容易頂左2堂~中文堂又趕中史
econ又係~攪到成朝都無訓過
lunch之後又無咁累~
pe堂.....又無上了~~要等到幾時呀!!!??????
不放棄......決定了~ 太熱愛足球啦
忍耐!!學泰萊講~復出過陣, 左腳要以120%出戰
今晚.......開動了~~累死!!
聽日去睇death note~正!
------------------------------------------------------------------
忽冷忽熱
不想再作出一些多餘的關心
振作!!
|