加下油啦, 得唔得呀??
做乜而家成日都死晒氣咁呀........
你d自信呢?? 你d鬥志去晒邊呀??
你以前成日都話, 無野係無可能....點解你而家又要放棄自己?
唔甘心d乜姐......仲細咩? 你都要俾人見到你進步至得架
唔係細路架啦, 已長大了.......不止為自己,仲要為身邊既人負責
你唔幫自己就無人可以幫到你
快d企返起啦!!