今晚我帶住個波,,無目的咁向前衝.......
係咁跑,係咁跑......好累~究竟為左d乜? ------------------------------------------------- 好無用呀可?
無勇氣同你講 : 我無變.........
算~聽返首浪花一朵朵先
自我安慰下