又係成日留係屋企既一日......
腳有d痛....所以都唔係幾想周圍走
台灣你做乜地震呀??網路大塞呀!!!
搞到玩digimon都無攻略睇,,100%完成度都無乜可能lu ---------------------------------------------------------------------------- 自己知自己事......我投降