係中旅社玩左成朝=.=''''
話晒都係第一次, 梗有d阻滯既~
應援團......我實ko你!!!! --------------------------------------------- 今晚去打左陣牌, 事關真係好得閒,
同埋唔想得自己一個, 搵人去hea下都好丫
今日, 傳說中既麥偉坤終於返黎......
成個月無見過佢~~e個月真係過得快~"~
一個禮拜應該都會好快過既姐!!!!!