今日10:15船, 同衡 & 咖哩去左睇戲
啊森一族......確係好笑, 加上有d變態, 正!!!
睇完戲, 落大雨, 走唔到~~兜兜轉轉之下, 等到細雨d再行~
3個在旁人眼中極為狼狽既人, 係銅鑼灣既鬧市左右穿插~
諗返起, 確係傻仔= =''
買書, 但係唔齊, 要遲d先再去買lu~
晚上, 又去左打牌.....無聊
飛機漢!!!!! 呸~~~
明天, 會有野做嗎~"~??
----------------------------------------------------------------------
原來, 已經越來越重要........
可惜既係 唔知~
|