如果日日都係重複做同一d野, 而又唔覺得悶既,
戈個人一定係有問題,
如果日日都覺得悶, 而又日日都重複做同一d野,
戈個人都一定係有問題............
死啦,,,點睇......我都係咁有問題~"~
如果, 當問題存在既時候, 而你又唔覺得有問題~
咁即係, 無問題!!
既然一早都無問題, 但係又係到諗究竟有無問題......
結論係......我好有問題=.=''''''
而且好無聊 !!!
---------------------------------------------------------------------------
人, 其中一種痛苦既感覺, 就係思念
|