MakTo--隨筆
何恨黃昏帶來黑暗
難道不曾讓夕陽變得美好
ricospc
暱稱: 濤
性別: 男
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2018新開始
秋心
嬉皮
點滴
文章分類
全部 (879)
工作日誌 (7)
新詩 (34)
未分類 (838)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 879
留言總數: 267
今日人氣: 26
累積人氣: 45983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


2007-08-18 分類: 未分類

今日去學心肺復甦法(CPR)

9:00起身, 打機~ 都唔知點解要9:00起身打機=.=''

要醒一醒掛......

9:30, 落街, 單拖食早餐~唉, 幾時唔係單拖架

其實個CPR幾好, 只係我介意好似要聽書咁~"~

個刻, 我唔想咁快到9月3日.........我終於記起, 上堂真係好悶

30:2 丫ma, 我記得, 吹30次氣, 壓2次心口~

係既話,就真係死鬼左都唔知乜事........

仲有, 個阿sir話, 學完可以救到人又救到自己, 救自己????

暈鬼左, 點救自己~"~  哈!!

成個course完左都3:xx~
------------------------------------------------------------------------------------
夜晚, 突然大風大雨........

突然....有種想法,

有無人係孤單而唔寂寞 or 寂寞而唔孤單呢??






訪客留言 (返回 ricospc 的日誌)


Ro 於 2007-08-20 09:31 PM 發表:
人在戀愛的時候,才最寂寞;與別人相擁的時候,孤獨反而最深刻。

not my word
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mercithx 於 2007-08-20 12:42 AM 發表:
我係孤單.........但唔寂寞....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]