上星期日, 失意於無煙盃.........
今日誤打誤撞咁踢左梅窩夏令挑戰賽既表演賽
飛翼&少青聯隊挑戰梅窩u17
點知原來我地個名係慧因=.=''
即係, 我都未正式入學就幫慧因爭光lu, 勁呀!!!!
win1:0, 但係都唔關我事.......我好似只係負責跑
仲係上唔到力, 點解每次比賽都係咁架~"~???
好似有後遺症咁, 算啦, 遲下應該無事, 要學習唔好發自己悔氣
即係繼續得過且過~~哈
--------------------------------------------------------------------------
快了快了, 期望!!
|