正所謂既奇蹟,大家都知架啦,係唔會經常發生
今天奇蹟巳不再...上堂又令我悶啦~
我又再次探一探mr.chow啦....
第一堂真係勁難頂~佢tescher變態架...
正想訓既時候佢無啦啦勁大力咁拍 木台 俾佢嚇死....即克唔敢中下中下咁
then2,3堂都hist....上完第2堂頂唔到啦
第3堂訓足晒,仲訓左半個小息( ̄▽ ̄)〥
今日lunch又去左m記= =''
我終於都破左個人紀錄.....一個食左7包茄汁
正~~!!~~v
lunch之後既時間過得好慢......真係渡日如年既感覺
今晚勁悶.......0 0''
部腦近排好似short short地......架單車又殘殘地
個人又呆呆地.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------
今個月勁想去海洋公園玩鬼屋呀~
搵緊人一齊去~~ 邊個有興趣??
|