很不爽,被嘈醒左 (>^<)
琴晚2點至番....今朝9點俾人嘈醒= ='
洗左白白之後精神番啦~
好乖仔咁靈修~做功課.......
跟住就一直咁呆啦~~~
番左eXzone,環島祈禱0 0''
行行行,行左好耐...........上到北眺亭~好爽呀..勁大風- -'
一路上係咁串人...sor呀!!
晚堂個陣...講到唔可以講d刻薄人,眨低人之類既野....原全係講咁我~"~
我會盡力改架啦....要成長哦^ ^''