唉-- 呢幾日都係係咁食野同玩- -....2日3舊水...強嗎..呢度d野平到乜咁都可以用得咁快= =......第一日係深圳已經係咁食好野= =.....之後返到黎又係咁食 .......今日仲游水-.-..........e家係網吧 ....d機呢部算快-.- 琴日見我表妹果部 慢到西咁.........
我過多幾日先返-.-......手信...我諗有掛 哈哈....琴日剩買零食都買左55蚊-.-....傻的.....呢度d野..真係咁鬼平既........走啦要-......-........就夠一個鍾= =..岩岩同阿彤 躉傾左陣 msn 冇人on咁pk....哂我時間 特登黎整-.-.....要dl 裝架..fuck......
恩儀 生日快樂 ^^...祝你愈大愈靚女下 @@".... 我過多幾日就返黎 禮物遲下補送
我表妹d相- - 貼幾張先 手機相 好春細-.- 我銀包都有幾張既--

|