琴日下晝開始一路都八點前都係車o既世界,不停玩車
MK > 灣岸 > MK, NDS 用黎殺時間真係好駛好用,唔覺唔覺就用晒d 時間。
另外一車
行到某地方o既時候有架柒車起停車場出黎,出到馬路俾架車唔知停站定停燈頂住左,佢又出唔到,但係d人起行人路o個度俾佢頂住左,咁正常人都會繞過佢架啦,架柒車個撚頭司機見有人想起佢架車前面過o個陣走去踩一踩油,等架車向前郁一郁黎嚇人等人唔敢過,呢個動作至少做左3 次,屌!
然後我唔撚理佢,過咪過,有種撞埋黎,過完仲要指住佢條仆街黎鬧。