好耐冇聚會,好耐冇試過咁夜返屋企,好耐冇試過咁夜訓,好耐冇見過呢班fd。
分別有人考完CE 同AL,兩位都好似好有信心咁,恭喜恭喜。
至於其它人,有人想創業,有人想轉工,有人安於現狀,冇見一排好多野都唔同左。