風︰「希望有WC 睇啦。OTL」
某︰「你屋企唔係有裝有線咩?。口。」
風︰「係丫?」
某︰「咁點解會睇唔到?」
風︰「冇申請個台咪冇囉~」
某︰「咁點解唔申請?」
風︰「因為唔睇波o既人唔睇波所以唔比我申請(?)。」
就素這樣嘍~
追記︰果然錢解決唔到o既問題先係問題